Коли ми стикаємося з дилемою, пов’язаною з тим, щоб обрати гарний подарунок, ми все частіше усвідомлюємо, що незалежно від віку нам просто дуже важко прийняти рішення. Люди похилого віку мають проблеми з вибором предметів для підлітків, а діти в свою чергу не знають, що купити дідусеві. Відмінності поколінь справді можуть бути цілком передбачені та стати навіть на заваді успішному вибору. Ми не знаємо, які жарти актуальні і з чого можуть посміятись жінки. На щастя є інтернет, де представлений широкий вибір пропозицій подарунків, сувенірів, різних аксесуарів. Так наприклад, інтернет магазин подарунків darunok.ua пропонує різноманітний асортимент товарів, які підійдуть на будь-який смак і гаманець. Тут ми знайдемо подарунки у вигляді сувенірів, оригінальних і ексклюзивних тематичних виробів, елітних стилізованих речей та багато інших цікавих пропозицій. Виявляється, ви навіть можете знайти кумедні подарунки, підготовлені до Першого Святого Причастя або Дня закоханих. Є також аксесуари, які можна подарувати вчителю або студенту та вихованцеві.
Експерти по етикету вважають, що найбезпечніші і приємні подарунки - красиво упаковані солодощі ручної роботи. Ідеальним з точки зору етикету подарунком також вважаються книги в хорошій палітурці. Однак перш, ніж зважиться на таку покупку, потрібно провести невелике розслідування в соцмережах, щоб зрозуміти, чим людина захоплюється. Вкрай не радять метушитися при врученні подарунка, віддавати його в коридорі або дверях. Потрібно обов'язково створити святкову обстановку, продумати промову при врученні. Якщо ви даруєте корпоративний подарунок, то доречніше залишити назву компанії на упаковці, ніж на самому подарунку. Адресат, за правилами етикету, повинен подякувати за «правилом двох спасибі»: коли бере коробку і коли її відкриває. Подарунок від бізнес-партнерів краще відкривати при їх присутності: для них це додаткова можливість нагадати про переваги вашої співпраці.
Практичний подарунок - подарунок який підходить абсолютно всім і часто є побутовим предметом. Такі подарунки як плед, рушник, світильник, кухонне начиння - все це ті речі якими ми користуємося щодня і вони необхідні нам усім для життя. Практичний подарунок можна оригінально упакувати і незвично піднести, так він стане більш цікавим.
Діти, так само як і дорослі, управляються зовнішніми стимулами. Вони, як і ми, бачать рекламу в різних її формах: телебачення, радіо, плакати, вітрини. Маркетологи і мерчендайзери трудяться не покладаючи рук, щоб наші діти чогось захотіли. Це і є основне джерело бажань дитини: побачив - захотів. Інший шлях - іграшки, які популярні в дитячому середовищі. Це можуть бути колекційні предмети, статусні іграшки або речі, які «є у всіх». Це значимий фактор, що впливає на бажання дитини: він може хотіти за допомогою іграшки підняти свій авторитет в дитячому колективі, не відстати від однолітків, виділитися, привернути увагу.